maandag 28 december 2009

Pakjes zijn aangekomen!

Dit maakte ik voor mijn Secret Santa (Vixi)

Wat er in de zak zit ... dat kan je hier zien!

Ik had ook nog een ruilproject met Wolinn
Zij kreeg deze tas, handleiding gevonden bij eloleo en een extra persoonlijk tintje door gebruik te maken van de zeefdruk methode van Mme Zsazsa. Simpel en zeker voor herhaling vatbaar!
Wat was er in de zak te vinden? Dat zie je hier!
De sjaal bestaat uit allemaal vierkantjes uit groene vilt, aan elkaar gezet en warm gewassen ... resultaat is altijd een verrassing.
Vixi en Wolinn, veel plezier ermee!!

4 opmerkingen:

  1. Wow wow wow. Niet te doen, allemaal perfecte, ongelooflijk leuke creaties.
    Hoe krijg jij die lettertjes van die naamstempels trouwens zo netjes? Ik heb het ook al een aantal maal geprobeerd en keer op keer verpruts ik het...heb nu nog steeds geen labelstempel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nogmaals bedankt, ik ben er heel erg blij mee!
    Het is trouwens Wo-linn en NIET Wol-lin :p (erg verwarrend blijkbaar...)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oooooohhhh, heb ik gewoon de foute naam gebruikt!! ai ai ai!! sorry, en ik heb dat heel de tijd niet gezien!


    @polkadotjes, de naamlintjes van vixi heb ik gemaakt met gekochte lettertjes (die je op een houdertje zet)
    De andere stempels teken ik over op patroonpapier en probeer deze dan zo fijn mogelijk uit te snijden.

    BeantwoordenVerwijderen