woensdag 21 oktober 2009

Tasje

Ik vond op de blog van eloleo een patroon voor een tasje, het leuk me iets heel simpel. Beetje rekenen (want de afmetingen stonden in inches), dan tekenen en knippen.
Ik maakte het in wolvilt dat ik ooit gekocht had. Het was een leuke tas (heb er geen foto's van gemaakt). Ik besloot toen om het tasje in de wasmachine te stoppen en dan maar afwachten wat het resultaat zou zijn.

Een uurtje later haal ik een hoopje uit de wasmachine en begin er langs alle kanten aan te trekken. Het ding moest toch terug een beetje model krijgen he!
Het resultaat, een klein schattig zakje.



Ik had het aan de kinderstoel gehangen en vroeg me nog af wat ik er verder mee zou doen. Toen de kids hun middagslaapje gedaan hadden was het duidelijk wat de toekomst voor deze tas zou brengen ... Dochterlief had het tasje genomen en allemaal blokjes in verzameld ... Dus het tasje heeft een bestemming, ze crosst er het hele huis mee af en stopt er allerlei toffe dingen in. Leuk toch!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten