dinsdag 22 maart 2011

Post

Vandaag zat er een pakje in de bus



Ik kocht volgende super stofjes:



Ik kocht deze voor een speciaal iemand, iemand die al jaren verzot is op nijlpaarden.
Ze heeft er tientallen ... groot, klein, rood, bruin, ... maar wedden dat ze deze nog niet heeft!

Waarom verdient ze dat ... omdat ze tijdens de vakanties af en toe op de kroost komt babysitten en ik altijd op haar kan rekenen.

Maar wat ga ik nu maken?

Ik heb 1 yard van elke kleur, hebt u tips voor een super leuk cadeautje voor een super toffe vrouw!

Ik dacht een ritstasje, maar dan heb ik wel veel te veel stof in huis gehaald;-)

6 opmerkingen:

  1. Een boodschappentas? Een toiletzak met onderverdelingen? Een pennenzak? Een brei- of haaktas? Stoffen emmers?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een kussensloop? Een schouder/boodschappentas?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé! Ik wacht ook op Koreastofjes. Euh ... denkt even na en etsyt efkes... Ah, nee, het was Hongkong.
    Ik heb evenwel geen inspiratie. Ik zou ook voor een zakje van een of ander formaat gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is it kind supplier? I think I recognize their hippos but can't seem to find them anywhere anymore. Did they close the shop? I was in love with the cats and can't find them anywhere :(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een strijkplankovertrek, zakdoekzakske, memobord, toiletzak, mandje. Voila, missie volbracht :-)

    BeantwoordenVerwijderen