vrijdag 6 augustus 2010

Niet voor gevoelige lezers!

Ik zeg het nu al, dit is geen berichtje voor gevoelige lezers, dus straks niet zeggen dat ik jullie niet heb gewaarschuwd!

Man, man, man wat ik vandaag thuis heb voor gehad, wens ik niemand toe!

Y. kwam klagen, hij had enorm veel jeuk in zijn haar ... en ja hoor ze waren daar, die kleine vervelende beestjes die zicht daar lekker thuis voelen.

De nodige shampoo en ... had ik allemaal in huis dus het probleem kon onmiddellijk aangepakt worden ... oef want om 18.30u op een vrijdagavond zou dat wel een probleem kunnen worden. Iedereen werd behandeld met dat goedje ... alle bedden werden verschoond, alle kussens, donsdekens en handdoeken in de was en dan nog de was van de speelpleinen, swap pas en van 2 peuters.

Mijn wasmachine weet de komende uren wel wat te doen ... kan je het voorstellen hoeveel was ik momenteel in mijn wasplaats heb staan? Het is niet te overzien!

Wat een geluk dat het weekend voor de deur staat, dan kan een mens dat hopelijk wat bijwerken.

Ik hoop dat dit de eerste en de laatste keer is maar ja, dat weet je natuurlijk nooit!

Voelen jullie het nu ook overal jeuken, net als ik?
Salutekes en een fijn weekend.
Ik ga nog een machine draaien!

1 opmerking:

  1. aaarghhh niets zo vervelend als luizen hé, de komende tijd een druppeltje lavendel in hun haartjes doen daarvan gaan die beestjes ook lopen. Sterkte met de strijd tegen die vervelende kriebelbeestjes.

    BeantwoordenVerwijderen