zaterdag 12 juni 2010

Broek vervolg

Er bestond twijfel over de broek, dus vond ik het nodig om iets extra te maken.

Dit!


Een wit broekje in lekker zacht tricot en een gestreept wikkelvestje (ook super zacht tricot).

De vest is in vergelijking met de broek wat groot uitgevallen, maar het kan!

(dat komt ervan als je er naad aan knipt en met het in elkaar overlocken daar geen rekening mee hebt gehouden)

Het biais is rekbaar, verwerkt leuk, maar onderaan begon het allemaal wel wat te dansen.

Ik ga dat biais lint zeker nog gebruiken, super handig want biais in tricot maken lijkt met niet zo tof (dat trekt naar alle kanten, denk ik)

Ik gaf alles leuk verpakt af aan de mama en ze keurde alles goed ook de broek.
Maar misschien durf je niet anders natuurlijk. Soit, ik hoop dat het ventje er veel plezier van heeft. Ik vond het in ieder geval super om het te maken, ik ga zeker een leuk tricot kleedje maken voor mijn dame.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten