woensdag 16 december 2009

Secret Santa

Ja ja, vandaag zat het in de bus, het pakje van secret santa.
Wat zou erin zitten, van wie komt het ...? Spannend!

Een leuke cakevorm, leuk voor de komende dagen en voor alle andere dagen van het jaar.

Nu onze kippen beginnen te leggen, (ze zijn al meer dan een 1/2 jaar oud) zullen we hier heel wat cakes moeten bakken.
We hebben 10 kippen en 2 ganzen (kwestie van de tuin wat proper te krijgen, je moest eens zien wat een wildernis het was)
Als ze binnenkort allemaal beginnen te leggen kan ik wel uit eieren uit delen, iemand interesse? Kom ze dan maar af!

Ook een boekje om verjaardagstaarten te maken voor de kids. Zullen we eens uitproberen, zo'n dino zal bij Rik wel in de smaak vallen!

De kerstman hangt al in de kerstboom, Louise zal hem koesteren. Louise is dol van popjes en beertjes ..., je leert ze dat niet aan en toch reageert ze daar helemaal anders op dan de jongens. Iets zal bij ieder van ons dan toch ingebakken zitten, straf he!

De koekjes zijn heel lekker, die zullen niet leven tot met de kerst!

En natuurlijk vergeten we het vormpje voor de kerstboomkoekjes niet, komt goed van op, dan maken we lekkere koekjes en hangen deze in de kerstboom! Altijd leuk om iedereen te laten watertanden! Benieuwd hoelang de koekjes erin zullen hangen!


Dank je wel Secret Santa Marleen!! Een zalige kerst voor iedereen!! En allemaal veel plezier met de pakjes.

6 opmerkingen:

  1. wat leuk dat je je pakje al ontvangen hebt, en al opgedaan zeg !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai, wat een superleuk pakje!! Tof joh!
    Mijn secret santa gaat vandaag op de post, ik heb het nog lang kunnen uithouden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik moet mijne secret santa ook nog op de bus doen, maar ik heb altijd nog een extra idee en wil dat dan ook nog maken. Ik moet eens ergens gaan stoppen en naar de post gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hela KK, het was een plezier om een pakje voor jou te mogen samenstellen, maar het was natuurlijk ook een plezier om een nieuwe blogger te leren kennen! Ik had meteen zin om deel te nemen aan je give away want je maakt echt heel mooie spullen, maar dan had ik mezelf natuurlijk verraden. De volgende keer dan maar, want ik blijf je nu wel volgen! Prettige feesten en veel bakplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marleen, Doe de volgende keer maar zeker mee met de give away!!

    BeantwoordenVerwijderen